نمایش دستاوردهای همدان در نمایشگاه اقتصاد و سرمایه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از برگزاری سومین نمایشگاه و همایش اقتصاد وسرمایه در همدان خبرداد.

نمایش دستاوردهای همدان در نمایشگاه اقتصاد و سرمایهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دستاوردها و توانمندی های استان همدان در سومین نمایشگاه و همایش اقتصاد و سرمایه، معرفی و به نمایش گذاشته می شود.

حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت : نمایشگاه و همایش اقتصاد و سرمایه با محوریت بانکداری، بورس، بیمه ، فرصت های سرمایه گذاری و تولید و اشتغال طراحی شده است.

وی افزود: این نمایشگاه در سه بخش الکامپ، اقتصاد و سرمایه و استارتاپ ها با هدف معرفی فرصت ها و استعدادهای استان همدان برگزار می شود.

متین خاطرنشان کرد: رویداد استارتاپ های گردشگری، شتاب دهنده در حوزه مسائل استان، پنل های تخصصی چهارگانه در حوزه های اقتصاد و بازار سرمایه ، تجارت الکترونیک و نیرو و انرژی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره ظرفیت این نمایشگاه  برای تعامل و معرفی فعالان اقتصادی به ویژه در شرایط کنونی کشور گفت: این نمایشگاه در سالهای قبل مورد استقبال قرار گرفته است.

نمایشگاه و همایش اقتصاد و سرمایه از 23 تا 27 مهرماه با همکاری استانداری، شهرداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل امور اقتصادی و دارایی در محل نمایشگاه بین المللی همدان دایر می شود.

انتهای پیام /ا.م

توانمندی های همدان در نمایشگاه اقتصاد و سرمایه

برچسب ها: صنعت ، همایش اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.