با افزایش خودسرانه قیمت کالا‌ها برخورد قانونی و قاطع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر کالا با جدیت تمام با فروشندگانی افزایش قیمت خودسرانه کالا‌ها برخورد قانونی و قاطع می‌کنند.

با افزایش خودسرانه قیمت کالا‌ها برخورد قانونی و قاطع می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهربا اشاره به همکاری بیشتردستگاه‌های اجرایی در امر مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری ازافزایش بی رویه برخی از کالا‌ها اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۶۳۸ مورد گشت مشترک با همکاری دستگاه‌های مرتبط برای بررسی قیمت کالا‌ها و مبارزه با گران‌فروشی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۶۱۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی سراسر استان صورت گرفته تصریح کرد: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و ۷۵۹ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۸.۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت بر کالا با جدیت تمام با فروشندگانی افزایش قیمت خودسرانه کالا‌ها برخورد قانونی و قاطع می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهربا بیان اینکه تاکنون اقدامات متعددی نظیر گشت‌های مشترک بازرسی انجام گرفته است گفت: روزانه از عرضه کالا و خدمات، طرح توزیع کالا‌های ضروری، پیگیری قیمت‌های غیرواقعی درج شده روی کالا‌ها در راستای سیاست‌های تنظیم بازار و جلوگیری از اجحاف به حقوق مصرف کنندگان انجام می‌شود.

حسینی محمدی اعلام کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و ... در واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

از افزایش خودسرانه قیمت کالاها توسط تولیدکنندگان جلوگیری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.