دستگیری ۲ سارق حرفه‌ ای در بابل

۲ سارق حرفه‌ ای با ۹ فقره سرقت در بابل دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی‌ های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارقان را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌ های قضائی متهمان دستگیر و در بازجوئی‌ های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت اموال داخل خودرو، منازل، اماکن خصوصی و ساختمان‌ های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی بابل با بیان اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌ روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان پرسه می‌ زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۹ فقره سرقت در بابل

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.