اطلاع رسانی ، اعتماد مردم به مسولین را افزایش می دهد

 نماینده ی ولی فقیه خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی به مردم طراوت می دهد و اعتماد مردم را به مسئولین افزایش می دهد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ نماینده ی ولی فقیه در استان در دیدار باسردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران کشور گفت: تامین امنیت جامعه دردستان مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه اگر ما بتوانیم با کمک یکدیگر به مشکلات مردم رسیدگی کنیم افزود:مردم نیز امنیت جامعه را خود حفظ می کنند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کلیه خدمات امدادرسان باید نهضت خدمت رسانی به محرومین را راه اندازی کنند تا با همکاری یکدیگر آگاهی رسانی و امدادرسانی مشترک را داشته باشند اظهارکرد: آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده تاکید کردومردم از کارهایی که انجام می دهید  آگاه کنید زیرا اطلاع رسانی به مردم طراوت می دهد و اعتماد مردم را به مسئولین افزایش می دهد.

حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران  کشور همچنین با اشاره به اینکه مأموریت اصلی سپاه پاسداران امنیت پایدار در کشور است گفت: در کنار این نقش مهم محرومیت زدایی و مردم یاری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه محرومیت زدایی، بیان کرد: کار تأمین مسکن محرومان و معلولان در ۱۰ استان آغاز کردیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در حوزه محرومیت زدایی استان های محروم محروم و مرزی چپن، آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان فعالیت ها چشمگیرتر است و برای خراسان جنوبی نیز برنامه های متعددی داریم.

حزنی افزود: یکی از مهمترین این اقدامات افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و عمرانی در مناطق محروم و دهستان ها به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: در پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی به واسطه اقلیم منطقه آب و اشتغال اولویت اصلی است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امنیت باید همراه با رفع نیازهای اصلی مردم در حوزه آب، برق و گاز باشد چرا که پسندیده نیست در جامعه مردم چنین مشکلاتی در نقاط مختلف داشته باشند.

حزنی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی برخی از دستگاه های فعال در حوزه محرومیت زدایی چون کمیته امداد کار رفع محرومیت در یک شهر شیعه و یک شهر سنی در استان کردستان و یک شهر شیعه و یک شهر سنی در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه هیچ لذتی بالاتر از ارتباط با مردم محروم و تأمین نیازهای آنان در حوزه آب و راه و مسکن نیست، یادآور شد: عقب ماندگی در نقاط محروم به قدری زیاد است که تلاش شبانه روزی را می طلبد.

 
انتهای پیام/ ط آ
 

تامین امنیت جامعه دردستان مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.