توجه به مسائل جوانان یک ضرورت است

فرماندار قصرشیرین گفت: توجه به مسائل جوانان یک ضرورت است که باید همه مسولان برای آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : اگر به امورات جوانان توجه نکنیم دشمن از این غفلت استفاده خواهد کرد و نیروی جوان و پویای کشور را به سمت مقاصد و اهداف شوم خود سوق خواهد داد.

وی با بیان اینکه مدیریت آینده کشور به دست جوانان است افزود: باید بستر مناسبی برای استفاده از نیروی جوان و پرورش مکارم اخلاقی و دینی آنها داشته باشیم.

فرماندار قصرشیرین خاطر نشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اهمیت ویژه ای به جوانها می دادند و شکل گیری انقلاب و سقوط نظام سلطه و مدیریت جنگ بدست جوانها انجام شد.

وی با بیان اینکه جوانان ما در جنگ شیوه ای متفاوت از اداره جنگ را به جهان نشان دادند افزود: مسولان باید به گونه ای برای جوانان تلاش کنند که شرمنده امام و شهدا نباشیم.

و ی گفت: غفلت از جوانان یک آسیب و آفت بزرگ است لذا با برنامه ریزی لازم و استفاده از پتانسیلهای موجود برنامه های این ستاد را ساماندهی کنیم.

وی در ادامه به اهمیت و ضرورت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: این فضا که جوانان گرایش و رغبت بیشتری به آن دارند باید مدیریت صحیح شود .

تاتار در ادامه گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان فقط نباید مختص به ایام تابستان باشد بلکه ادارت و نهادهای متولی به گونه ای عمل کنند که در ایام دیگر سال از فرصت زمانهای فراغت از تحصیل استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از بزرگ ترین تهدیدهای است که جمعیت جوان هر کشور را در معرض خطر قرار می دهد افزود: مسولان وظیفه دارند با تمام توان و امکانات خود برای مقابله با این آسیب جدی اهتمام ورزند.

 

 

انتهای پیام/د

باید بستر مناسبی برای استفاده از نیروی جوان و پرورش مکارم اخلاقی و دینی آنها داشته باشیم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار