بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت؛ حضور 40 استارتاپ

نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت با حضور ۴۰ استارتاپ و حدود ۱۰ شتاب‌دهنده و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر، برگزار می‌شود.

بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت برگزار می‌شودبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی وزیر بهداشت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دو روزه فناوری و رسانه‌های دیجیتال، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و استارت‌آپ‌های توانمند حوزه سلامت دیجیتال آثار و محصولات خود را در معرض نمایش عمومی قرار می‌دهند.

همچنین با در نظر گرفتن بخشی ویژه‌ برای استارتاپ‌های سلامت،  کمک خواهد شد تا استارتاپ‎ها با ارائه کردن محصولات خود برای سرمایه‌گذاران، جذب سرمایه، فرآیند توسعه و رشد استارت‌آپ‌ها با شتاب بیش‌تری انجام پذیرد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان این‌که در این نمایشگاه بیش از ۴۰ استارتاپ حضور خواهند داشت، ادامه داد: در نمایشگاه فناوری‌های دیجیتال سلامت هم‌چنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌های فعال کشور، فعالیت‌ها و خدمات خود را در معرض بازدید دانشگاهیان و علاقمندان صنعت سلامت دیجیتال قرار خواهند داد.

تلاش شده است در این نمایشگاه، زیست‌بوم کارآفرینی دیجیتال سلامت در کنار یکدیگر، مسیر راه‌اندازی کسب و کارهای نوپای سلامت دیجیتال را تسریع و تسهیل کنند.

ایازی اظهار کرد: تلاش می کنیم با برگزاری فن‌بازار تخصصی سلامت دیجیتال، ارایه خدمات مشاوره و منتورینگ، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و تجاری‌سازی محصولات سلامت دیجیتال، گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای جایگاه سلامت کشور برداریم.

وی درباره اهداف جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، گفت: نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت با هدف استفاده از ظرفیت بالای رسانه‌های دیجیتال در ارتقای سواد سلامت جامعه، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای دیجیتال سلامت، شناسایی تولیدکنندگان آثار دیجیتال سلامت و تشکیل بانک اطلاعاتی برای ارایه خدمات بهینه، کمک به توسعه کسب و کارهای نوپا، کاهش هزینه و تسهیل دسترسی عمومی به تولیدات سلامت در هر زمان و مکان، حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات سلامت و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال سلامت به منظور رشد، شکوفایی و رونق‌بخشی به بازار داخلی و صادرات در این صنعت، از سوی وزارت بهداشت و توسط موسسه آوای هنر سلامت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار