تطاهرات حامیان دولت در هرات

شماری از باشندگان ولسوالی‌های مختلف ولایت هرات با تجمع در مقابل دفتر والی این ولایت حمایت خود را از حکومت وحدت ملی اعلام کردند.

تطاهرات حامیان دولت در هراتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از باشندگان ولسوالی‌های مختلف ولایت هرات با تجمع در مقابل دفتر والی این ولایت حمایت خود را از حکومت وحدت ملی اعلام کردند.

بر اساس گزارش ها، هنگام تجمع حدود دو هزار نفر در مقابل دفتر والی، شماری از سرک‌ها و جاده‌های منتهی به محل برگزاری، توسط نیروهای امنیتی با موانع سمنتی و وسایط نقلیه بزرگ، مسدود شده بود .

تجمع کنندگان تاکید داشتند که با وجود مشکلات و بحران‌آفرینی‌هایی‌ که در دوره‌های مختلف بر کشور تحمیل گردیده است، گزینه‌ی دیگری جز برگزاری انتخابات شفاف و مورد قبول ملت وجود ندارد.

در قطعنامه‌ای که از سوی تجمع کنندگان منتشر شده آمده است: «هیچ مداخله منفی خارجی و داخلی نمی‌تواند با این رویکرد دمکراتیک و قانونی مردم ما مقابله نموده و مشروعیت کذایی را از هر طریقی به جز رای ملت جستجو نماید.»

این تجمع در حالی در ولایت هرات برگزار شد که پیش از این گفته‌های وجود داشت که قرار است یک تجمع سی‌هزار نفری در این ولایت برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.