دور دنیا با نوآوران؛

از افزایش طول عمر تا درمان بیماری‌های چشمی با راهکار‌هایی فوق العاده آسان

دانشمندان روش جدیدی را برای مقابله با پیری و افزایش عمر انسان کشف کرده اند، در این روش ارگان‌های اساسی بدن بازسازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان، سبب رشد و پیشرفت کشورها و باز شدن دریچه‌هایی جدید از علم و فناوری می‌شود؛ در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی اختراعات ساخته شده در سراسر جهان بپردازیم.

روش جدیدی که سبب یخ‌زدایی‌ محیط‌های مختلف می‌شود

دانشمندان توانسته‌اند راهکار‌ جدیدی را برای یخ‌زدایی و خشک نگه‌ داشتن محیط‌های مختلف به کار ببرند در این روش به جای استفاده از مواد شیمیایی‌ روش‌های جدید با پوشش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ همچنین با استفاده از نوار چسب مصنوعی‌ شیارهای‌ میکروسکوپی‌ را روی زمین ایجاد می‌کنند و به کمک آنها دمای سطح زمین را کاهش می‌دهند.

(دور دنیا پنجشنبه) از راز جوان شدن تا درمان بیماری‌های چشمی

 روش جدیدی که شما را جوان نگه می‌دارد

گروهی از دانشمندان توانسته‌اند روش جدیدی را برای مقابله با پیری و افزایش عمر انسان کشف کنند، در این روش ارگان‌های اساسی بدن بازسازی‌ می‌شوند و به وسیله برنامه‌ریزی مجدد سلول‌های بدن و اندام‌ها احیا‌ء‌ می‌شوند که همین روش سبب می‌شود حرکت طبیعی بدن دوباره آغاز شود؛ دانشمندان معتقدند‌ به وسیله روش‌های جدید می‌توان عمر انسان را افزایش داد و از پیری‌ او جلوگیری کرد.

(دور دنیا پنجشنبه) از راز جوان شدن تا درمان بیماری‌های چشمی

 ساخت ژلی‌ جدید برای مقابله با بیماری‌‌های چشمی

دانشمندان ژل‌ جدیدی را ساخته‌اند که از آسیب‌های چشمی افراد را باخبر می‌کند و اجازه نمی‌دهد چشم انسان دچار مشکل شود، این ژل‌ نا‌نو ذرات‌ طلایی دارد که هنگام مواجهه‌ با اشکی‌ که از زخم درون چشم خارج می‌شود تغییر رنگ می‌دهد و از طریق همین تغییر رنگ می‌توان به این موضوع رسید که آیا افراد دچار عارضه بینایی‌ هستند یا خیر.

(دور دنیا پنجشنبه) از راز جوان شدن تا درمان بیماری‌های چشمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار