دور دنیا با نوآوران؛

از رباتی که کار و کاسبی دزدان را کساد می‌کند تا پتوی هوشمندی که به شما آرامش می‌دهد

دانشمندان پتویی طراحی کرده‌اند که سبب افزایش آرامش‌ می‌شود، این پتوی هوشمند برای استراحت بهتر و افزایش سلامت طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان، سبب رشد و پیشرفت کشورها و باز شدن دریچه‌هایی جدید از علم و فناوری می‌شود؛ در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی اختراعات ساخته شده در سراسر جهان بپردازیم.

 رباتی‌ که اجازه نمی‌دهد هیچ دزدی‌ به خانه شما بیاید‌

محققان ربات‌ جدیدی ساخته‌اند که می‌تواند با اطرافیان‌ تماس تصویری برقرار کند، این ربات‌ کارآمد مجهز به حسگر‌های مختلفی‌ است که می‌تواند موقعیت‌یابی افراد را به درستی انجام دهد و همچنین هر یک از کاربران می‌توانند آن را درون خانه خود نگهداری کنند، در صورتی‌ که دزدی به خانه آنها بیاید، این ربات‌ سریعاً‌ با صاحب خود تماس تصویری برقرار می‌کند و او را از وجود افراد غریبه‌ در خانه آگاه می‌کند.

(دور دنیا جمعه) ازرباتی که کار دزدان را کساد می‌کند تا پتوی هوشمندی که به شما آرامش می‌دهد

 پتوی هوشمندی که سلامت بدن شما را تضمین می‌کند

دانشمندان پتوی جدیدی را طراحی کرده‌اند که سبب افزایش آرامش‌ افراد می‌شود، این پتوی هوشمند برای استراحت بهتر و همچنین افزایش سلامت عمومی کاربر خود طراحی شده است و با به جریان انداختن اکسیژن‌ در بدن انسان و تنظیم درجه حرارت بدن کمک می‌کند تا افراد خواب بهتری را داشته باشند؛ همچنین اگر در کنار یک آتش نشسته‌ باشید این پتو حرارت بدن شما را به نور مادون قرمز‌ تبدیل و آن را به بدن شما منتقل می‌کند که این نور مادون قرمز‌ سبب کاهش استرس بدن افراد می‌شود.

(دور دنیا جمعه) ازرباتی که کار دزدان را کساد می‌کند تا پتوی هوشمندی که به شما آرامش می‌دهد

 نانو‌ ذراتی‌ که از ویروس‌ ساخته می‌شوند

دانشمندان ویروس‌ جدیدی را کشف کرده‌اند که به کمک آن می‌توان نانو‌ ذرات طلا را ساخت و از آن برای تصفیه‌ آب استفاده کرد؛ به طور کلی ساخت نانو‌ ذرات‌ طلا به هزینه‌ بسیاری‌ احتیاج‌ دارد اما به کمک‌ این ویروس‌ جدید ساخت نانو‌ ذرات‌ها هم آسان می‌شود.

(دور دنیا جمعه) ازرباتی که کار دزدان را کساد می‌کند تا پتوی هوشمندی که به شما آرامش می‌دهد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار