شهید گمنام دفاع مقدس در مشهد به خاک سپرده شد

پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس که هفته پیش در مشهد تشییع شده بود به خاک سپرده شد.

شهید گمنام دفاع مقدس در مشهد به خاک سپرده شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا دهقان مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی  گفت: پیکر این شهید بزرگوار که طی هفته‌های گذشته در منطقه عملیاتی رمضان در شرق شهره بصره شناسایی و هفته پیش نیز در مشهد تشییع شده بود امروز در همین شهر به خاک سپرده شد.
 
وی افزود: پیکر این شهید گمنام از چهارراه نخریسی تا مجتمع آموزشی امام رضا (ع) که امروز میزبان ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی تهران بود تشییع و سپس در همین مکان به خاک سپرده شد.

 مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: این مراسم با حضور جمعی از مردم شهیدپرور مشهد، دانشجویان میهمان مجتمع آموزشی امام رضا (ع)، دانش آموزان هنرستان سیدجمال الدین اسدآبادی و هیات‌های مذهبی برگزار شد.

دهقان افزود: بر اساس نتایج آزمایش‌های پزشکی و اطلاعات دی. ان.‌ای پیکر، این شهید بزرگوار در زمان شهادت ۱۸ سال سن داشته و در تیر ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسیده است. از آنجا که نیرو‌های عمل کننده در عملیات رمضان خراسانی بوده اند لذا مشهد به عنوان مکان تدفین انتخاب شد.

وی  گفت: اطلاعات دی. ان.‌ای حدود ۳۰۰ شهید گمنام این استان که در ۹۴ نقطه خاکسپاری شده اند در کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح در تهران نگهداری می‌شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

به خاک سپردن شهید گمنام دفاع مقدس در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.