قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

کارنامه چهل ساله انقلاب قابل دفاع است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با بررسی خدمات نظام به مردم از ابتدای انقلاب تاکنون درمی یابیم که کارنامه چهل ساله انقلاب قابل دفاع است و هیچ خدشه‌ای به آن وارد نیست.

کارنامه چهل ساله انقلاب قابل دفاع است/سومدیریت دولت عامل مشکلاتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نصرت الله لطفی بعد از ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای راهبردی و سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهارداشت: واژه چله در دین ما به معنای بلوغ و تکامل است و این یک فرصت بزرگ برای نشان دادن قدرت حکومت اسلامی در مقابل تمام سیاست‌های خسمانه دشمنان انقلاب است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در ابتدای انقلاب عنوان کرده بودند که ایران شش ماهگی این انقلاب را نخواهد دید، افزود: امروز سلطه گران غرب باید ببینند که این انقلاب مردمی همچنان بعد از ۴۰ سال با قدرت در منطقه حکومت دارد و تا امروز هیچ خدشه‌ای به ارزش‌ها و آرمان‌های آن وارد نشده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: اگر امروز هم مشکلاتی در حوزه اقتصادی و در رابطه با وضعیت معیشیتی مردم وجود دارد ارتباطی با ارزش‌های انقلاب ندارد و عملکرد نظام دینی در این حوزه نیز قابل دفاع است و تنها عامل مشکلات اقتصادی را باید در سومدیریت دولت جست و جو کرد.

لطفی یادآور شد: در این شرایط حساس که کشور با آن مواجه شده هر کسی در هر پست و مقامی که قرار دارد اگر در راه بهبود وضعیت اقتصادی و معیشیتی مردم کاری انجام دهد یک جهادگر است و به عنوان یک جهادگر انقلابی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: این زمان استثنایی‌ترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که دشمنان نظام درصدد هستند در فضای مجازی با ایجاد شبهه و تفرقه افکنی بین ملت به ویژه قشر جوان و حکومت انقلاب اسلامی فاصله بیاندازند که باید هوشیارانه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از بزرگترین دستاورد‌های نظام اسلامی به چالش کشیدن و از هم پاشاندن نظام سلطه در دنیا بود که پس از گذشت ۴۰ سال به دنیا نشان داده نه خود زیر بار سلطه می‌رود نه سلطه گر است.

لطفی اظهارداشت: دشمنان نظام غلبه و حکومت بر منطقه غرب آسیا را لازمه رسیدن به قدرت بلامنازع خود می‌دانند و برای رسیدن به این کار از هیچ کاری دست نمی‌کشند و تا به امروز نزدیک به هفت تریلیون دلار هزینه کرده اند، اما همه راهبرد‌های ۳۹ سال گذشته آنان با شکست مواجه شده است و نظام اسلامی اجازه این کار را به سلطه گران نداده است.

وی افزود: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی امکان تقابل با انقلاب اسلامی را ندارد و از همین رو با به راه انداختن یک جنگ روانی سعی در رسیدن به اهداف خود را دارد، ولی به پشتوانه مردمی بودن انقلاب در این کار نیز موفق نبوده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: آسیب پذیری امروز جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی و تنزل اعتماد مردم نسبت به حکومت فرصت سو استفاده دشمن را برای ایجاد اختشاش و ناامنی در کشور فراهم کرده، اما همانگونه که مردم همیشه در صحنه در فتنه سال ۸۸ اجازه این کار را به دشمنان نظام ندادند، امروز نیز موفق به این کار نمی‌شوند.

لطفی یادآور شد: ملت ایران نسبت به بسیاری از کشور‌های بزرگ دنیا بالاترین نرم حضور در فعالیت‌های انتخاباتی را دارند و از همین رو می‌توان با برگزاری یک راهپیمایی عظیم و باشکوه، همدلی و همبستگی و پایبند بودن مردم به نظام اسلامی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به دشمنان نشان داد.

وی با بیان اینکه آنچه که تجلی و بروز دهنده پشتوانه مردمی بودن نظام است، برگزاری مراسم‌های باشکوه در دهه فجر است، بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش بگذارد و از هم اکنون باید به دنبال برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و عظیم باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه امروز ما مانند مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس است، گفت: حضور گسترده و مقتدرانه مردم در صحنه راهپیمایی و اعلام حمایتشان از نظام اسلامی می‌تواند بسیاری از نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کند.

انتهای پیام/ز

انقلاب اسلامی کارنامه خوبی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.