سرمربی شاهین از نتایج تیمش راضی نیست

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: از نتایج بدست آمده این تیم تاکنون رضایت ندارم و هواداران حق دارند در این زمینه انتقاد و پیشنهاد‌هایی داشته باشند.

سرمربی شاهین از نتایج تیمش راضی نیستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود فکری گفت: راهکار‌های پیشنهادی هواداران باید در فضایی آرام و سازنده انجام و دوستداران تیم باید افرادی مشخص که قصد حاشیه سازی دارند از تیم خود دور کنند.

وی بیان کرد: در روز‌های بازی نیز فقط به حمایت و تشویق یکپارچه نیاز داریم تا تیم با آرامش و انرژی بیشتری تلاش کند.

فکری تاکید کرد: از مسئولان انتظار حمایت بیشتری داریم و برای صعود مجموعه باشگاه و مدیریت شهری باید هماهنگ و یکدل عمل کرده و حامی تیم باشند.

وی گفت: شهر بوشهر با این همه استعداد شایسته داشتن تیم لیگ برتری است که با عزم همگانی این مهم قابل تحقق است.

فکری بیان کرد: از ابتدای فصل انتظار داشتیم بین تیم‌های بالای جدول باشیم، اما مجموعه اتفاقات و حواشی داوری هفته‌های ابتدایی باعث شد به اهداف خود نرسیم.

وی افزود: قبل از بازی با مس کرمان تحت فشار بودیم، اما بازیکنان با تمام توان و وجودشان تلاش کردند تا در دیدار با تیم مدعی مس کرمان ۳ امتیاز ارزشمند کسب و با شرایط مساعد روحی به دیدار شهرداری ماهشهر برویم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر ادامه داد: بازیکنان با کیفیتی در مجموعه تیم داریم، اما کیفیت کنونی بازیکنان توان اصلی آن‌ها نیست و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری از سوی آن‌ها ارائه شود.

وی یادآور شد: فوتبال بوشهر در تیم‌های پایه بازیکنان خوبی دارد و این نشان می‌دهد مربیان تیم‌های پایه کار خود را بخوبی انجام داده اند.

فکری گفت: نمونه این بازیکنان محمد محبی و متین کریم زاده هستند که در آیند حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

شاهین بوشهر اکنون با هشت امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/م

نتایج تیم شاهین بوشهر راضی کننده نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.