در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف ۸ لرستانی شرکت کردند

هشت لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی استان مرکزی شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  هشت لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی استان مرکزی شرکت دارند.

تقی دریکوند، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان  با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن، گفت: مرحله نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم سازمان اوقاف و امور خیریه از اواسط  ماه جاری به میزبانی استان مرکزی در شهر اراک آغاز می‏شود

دریکوند گفت:در دو بازه زمانی دهم تا ۲۳ مهر افراد راه‌یافته به مرحله نهایی در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های حفظ کل، ۲۰ و ۱۰ جزء و رشته‌های قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی، اذان و دعاخوانی با هم به رقابت می‎پردازند.


وی افزود: در بخش آقایان دو لرستانی به اسامی شهاب امانت‌چی در رشته اذان و عبدالصمد اسکندری در رشته اذان شرکت دارند و در بخش بانوان نیز شش نفر شرکت دارند.


وی تصریح کرد: در رشته قرائت خدیجه بیرانوند، در رشته ترتیل صدیق صیفی‌دلی، در رشته حفظ کل معصومه گودرزی، حفظ ۲۰ جزء معصومه تمیمی توان‌دشتی، حفظ ۱۰ جزء سیده سعیده سیدین، دعاخوانی منیر مرادی در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت دارند.
رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: اعزام شرکت کنندگان بانو ۱۶ مهر و اعزام شرکت کنندگان آقا یازدهم مهرما جاری اعلام شده است.


یادآور می‏شود، با تغییر بنیادین مسابقات قرآن، شیوه‌ای نو در برپایی چهل و یکمین دوره مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، انجام شد که بر اساس شیوه جدید مسابقات، بخش کشوری این دوره از مسابقات در دو مرحله مقدماتی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در قالب برنامه ضبط استودیویی از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ مردادماه با حضور ۴۰۰ نفر شرکت کننده  و ۳۴ نفر داور در شهر مقدس قم، برگزار گردید.


مرحله نهایی و فینال مسابقات از تاریخ ۱۰ تا ۲۳ مهرماه سال‌جاری در استان مرکزی شهر اراک برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ب

 

شرکت ۸ لرستانی در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن اوقاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.