آغاز سال تحصیلی جدید با ۱۸ هزار دانش آموز در باغملک

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۸ هزار و ۷۲۸ دانش آموز در مدارس باغملک ثبت نام کرده اند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   بیان داشت: 18 هزار و 728 دانش آموز در مدارس باغملک ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار  60 نوآموز پیش دبستانی، 9 هزار و  946دانش آموز مقطع ابتدایی،  4 هزار و 433 دانش آموز متوسطه اول و  3 هزار و 289 دانش آموز در مقطع متوسطه دوم برای تحصیل در سال تحصیلی 98-97 ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با توجه به سازماندهی کلی نیروی انسانی در شهریور ماه، تاکنون برای هزار و 125 نفر  ابلاغ صادر شده و حقوق مهرماه نیز برای همه همکاران بر اساس ابلاغ مهرماه واریز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک صدور ابلاغ مربیان بهداشت را مشروط به قبولی در مصاحبه تخصصی دانست و تاکید کرد: مربیانی که به هر دلیل دارای پرونده معالجه پزشکی هستند به هیچ وجه شرایط دریافت ابلاغ مربی بهداشت مدارس را نخواهند داشت.

نیک مقام بیان داشت: کاهش آمار قبولی و افت تحصیلی در آزمون های نهایی پایه دوازدهم، نتیجه توجه نکردن به سیستم جامع هدایت تحصیلی آموزش و پرورش است لذا از خانواده ها می خواهیم نسبت به انتخاب یک رشته خاص برای فرزندانشان پافشاری نکنند و در سال آینده نیز آزمون جامع هدایت تحصیلی دانش آموزان را به صورت هماهنگ برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری نشست معاونین در آموزش و پرورش باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.