استقبال کامیون‌داران بجنوردی برای انتقال وسایل مواکب به کربلای معلی

مسئول موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین خراسان‌شمالی از استقبال کامیون‌داران بجنوردی برای حمل وسایل مواکب ایرانی به عراق خبر داد.

استقبال کامیون‌داران بجنوردی برای انتقال وسایل مواکب به کربلای معلی ادامه دارد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حسینعلی محمدی مسئول موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین خراسان‌شمالی گفت: مواکب استان خراسان شمالی در مرز مهران و شهر کربلا در ایام اربعین حسینی میزبان زائران استان خراسان شمالی است و در این زمینه تمام برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: موکب اصحاب خراسانی با پذیرایی روزانه 4000 نفر به‌عنوان بزرگ‌ترین موکب زائران استان خراسان شمالی در کربلای معلی برپا شده و هم‌اینک مراحل جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دستگاه‌های دولتی برای برپایی این موکب ادامه دارد.

مسئول موکب اصحاب خراسانی ستاد اربعین استان٬ تصریح کرد: سال گذشته بیش از 10 هزار نفر از استان خراسان شمالی در موسم اربعین حاضر شدند که امسال نیز بنا بر همین تعداد پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و امیدواریم پذیرای خوبی برای زائران حسینی عتبات عالیات در این ایام باشیم.

محمدی به مسائل مرتبط با حمل کالاهای مورد نیاز مواکب به عراق نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از کامیونداران برای این موضوع اعلام آمادگی کرده‌اند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد. کامیون‌داران علی‌رغم مشکلات فراوان صنفی٬ برای این سفر بسیار مشتاق هستند.

وی ادامه داد: مشکلات صنفی کامیونداران یک موضوع جدی است اما این صنف برای ارائه خدمت به زائران حسینی و حضور در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان٬ هیچ پیش‌شرط یا بهانه‌ای ندارند و مشتاقانه برای این موضوع اعلام آمادگی کرده‌اند. سال گذشته نیز بیش از 20 دستگاه خودروی سنگین٬ مسئولیت حمل وسایل موکب اصحاب خراسانی را بر عهده داشتند که این کار را به صورت کاملا رایگان انجام دادند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

استقبال کامیون داران بجنوردی برای انتقال وسایل مواکب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.