استاندار همدان:

همدان استان برتر کشور در حوزه سلامت اداری

استاندار همدان گفت: همدان براساس ارزیابی های کشوری یکی ازسه استان برتر کشور در حوزه سلامت اداری است.

همدان استان برتر کشور در حوزه سلامت اداریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ناصر نیکبخت  استاندار همدان روز پنجشنبه در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان همدان افزود: آمریکا قصد داشت در این نشست ایران تخریب شود اما دست خدا با حق است و روسای کشورها از ایران دفاع و آمریکا را محکوم و بر دفاع از برجام و حفظ آن تاکید کردند.

وی گفت: نشست شب گذشته شورای امنیت یک توفیق برای ایران اسلامی در عرصه بین المللی بود و دنیا و مجامع بین المللی در شورای امنیت حقانیت ایران را پذیرفت.

استاندار همدان تاکید کرد: به یاری خداوند، با هدایت های ارزشمند رهبرمعظم انقلاب، همت مردم و برنامه ریزی سران سه قوه از این مرحله سخت عبور می کنیم.

نیکبخت در ادامه با محکوم کردن حمله اخیر گروه تروریستی در اهواز افزود: این انقلاب همچنان از ثمره مقاومت و خون پاک حماسه آفرینان دفاع مقدس بهره می برد.

وی اظهار داشت: اگر رئیس جمهوری ایران اسلامی عاقلانه، مودبانه و مقتدرانه پاسخ ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در سازمان ملل به گونه ای می دهد که دنیا تحسین می کند ، به دلیل این است که دنیا حماسه آفرینی های این ملت در دفاع مقدس را دیده است.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: همدان براساس ارزیابی های کشوری یکی ازسه استان برتر کشور در حوزه سلامت اداری است.

نیکبخت با بیان اینکه مدیران و فرمانداران نگذارند میز خدمت تشریفاتی شود اظهار داشت: مدیر، معاون و افراد صاحبنظر در میز خدمت حاضر شوند و پاسخ درست به مردم بدهند.

وی ادامه داد: در 2 روز گذشته در تهران یکی از طرح ها که 6 ماه در تهران بود حل شد و مشکل شیشه همدان با بانک مرکزی، فولاد ویان و پتروشیمی هگمتانه مشکلاتی را داشتند، نیز برطرف شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در جشنواره شهید رجایی در ارزیابی ها سعی شود در کنار کمیت به کیفیت نیز توجه شود.

محمد علی پورمختار افزود: در نشست اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع مهم نیزاشاره شده است.

وی تاکید کرد: تولید ملی و حمایت دستگاه ها از موضوع مهم تولیدی و توجه به شعار سال باید با جدیت مدنظر باشد.

انتهای پیام/د.ا

همدان یکی ازسه استان برتر کشور در حوزه سلامت اداری

 

 منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.