آغاز ثبت نام زائران اربعین حسینی در کرمان

مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت :ثبت نام زائران اربعین حسینی از امروز در سامانه سماح آغاز و تا ۶ آبان برای تمامی زائران متقاضی، ویزا صادر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود عرب نژاد زرندی مدیر حج و زیارت استان کرمان در جلسه هماهنگی ثبت نام زایران در جمع مدیران آژانس‌های مسافرتی گفت: هزینه قابل پرداخت ویزا، بیمه و هلال احمر در مجموع ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان است که باید حتما از طریق سامانه الکترونیکی در دفاتر زیارتی پرداخت شود و رد و بدل پول نقد در دفاتر ممنوع است.

عرب نژاد زرندی افزود: متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه سماح گذرنامه خود را به دفاتر تحویل دهند و از مراجعه به دلالان  پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه ویزای زائران ظرف ۴۸ ساعت صادر میشود از مردم خواست با توجه به نوسانات قیمت ارز ثبت نام خود را در روز‌های اول انجام دهند.

عرب نژاد درباره حمل و نقل زمینی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، اتوبوس‌های معمولی با نرخ ۱۱۵ هزار تومان و اتوبوس‌های وی آی پی با نرخ ۱۸۰ هزار تومان زائران را از استان کرمان تا مرز چدابه و شلمچه خواهند برد.

مدیر حج و زیارت استان گفت: زائران چنانچه با دلالان و آزادبر‌ها مواجه شدند به شماره تلفن ۳۲۴۵۶۱۵۲ الی ۴ گزارش کنند تا از طریق مراجع قضایی با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/ی

با توجه به نوسنات ارز در روز های اول برای اربعین ثبت نام کنید

برچسب ها: حج و زیارت ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار