تا یک ماه آینده؛

اعزام پزشکان متخصص به بیمارستان کارون گتوند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعزام پزشکان متخصص زنان و زایمان، کودکان و طب اورژانس به بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید و بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان گتوند که امروز پنجشنبه 5 مهرماه انجام شد با اشاره به اینکه بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند که در سال 95 افتتاح شده است، بیان داشت: اکنون با برخی مشکلات از جمله کمبود پزشک متخصص مواجه است.

وی در ادامه تصریح کرد: بیمارستان کارون گتوند با توجه به داشتن 64 نیرو، اتاق عمل و تجهیزات مناسب در حال حاضر فقط یک پزشک متخصص دارد.

قاضی زاده هاشمی، مطالبه مردم درخصوص مشکلات کمبود پزشک متخصص در گتوند را خواسته ای به حق عنوان کرد و افزود: این مشکل تا یک ماه آینده رفع خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برخی از تخصص ها نیاز نیست که دائم در این بیمارستان باشند، اذعان داشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در طول هفته متخصصان مورد نیاز بیمارستان کارون گتوند را در اختیار مردم قرار دهد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در حاشیه افتتاح پایگاه سلامت صالح شهر گتوند نیز مردم خواسته هایی مبنی بر 2 شیفت بودن مرکز درمانی صالح شهر داشتند که این خواسته نیز منطقی است.

حسن قاضی زاده هاشمی گفت: برای مراکز درمانی 4 شهر صالح شهر، جنت مکان، سماله و ترکالکی از توابع شهرستان گتوند ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا بیماران به خدمات مورد نیاز اورژانسی و دیگر خدمات دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

پزشکان متخصص در راه مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار