کسب ۱۱ درصد مدال‌‌های جاکارتا توسط ورزشکاران همدانی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کسب ۱۱ درصد مدال‌‌های جاکارتا توسط ورزشکاران همدانی رکوردی بی‌‌نظیر برای ورزش استان است.

کسب ۱۱ درصد مدال‌‌های جاکارتا توسط ورزشکاران همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درمراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش همدان در بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه استان همدان موفق شد در بازی‌های آسیایی جاکارتا 11 درصد مدال‌های کاروان ایران را به خود اختصاص دهد، اظهار داشت: 29 درصد از مدال‌های ورزشکاران خانم ایران در این مسابقات متعلق به بانوان همدانی است و این موفقیت بسیار خوبی است.

وی با بیان این که این افتخارات نشان از ظرفیت بالای ورزش همدان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی در سطح استان است عنوان کرد: زیرساخت‌های ورزشی استان همدان را نسبت به وسعت و جمعیت به غیر از تهران استان دیگری ندارد.

حاجی بابایی اظهار داشت: 20 سال با قدرت زیرساخت‌های ورزشی همدان پایه‌ریزی و آماده شده و حتی در روستاهای استان نیز صاحب سالن ورزشی هستیم.

وی با اشاره به این‌که امروز بخشی از این کوشش‌ها به بار نشسته گفت: مقام معظم رهبری فرمودند پیروزی ورزشکاران در میادین بین المللی نشان از جایگاه ایران بزرگ و به‌رخ کشیدن استعدادهای کشور به جهانیان است؛ بنابراین عرصه ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: ورزش در دنیای امروز مانور عظمت و سربلندی یک کشور است و در داخل ایران هم بین استان‌های کشور هم همین شرایط برقرار است.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: جمعیت همدان 2.2 جمعیت کشور است اما ورزشکاران ما 11 درصد از مدال‌های کاروان ایران را به خود اختصاص دادند. همچنین خانم‌های همدانی 1.1 از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند اما 29 درصد مدال‌های بانوان کاروان ایران را ورزشکاران بانوی همدانی به خود اختصاص دادند

انتهای پیام/ج

 کسب ۱۱ درصد مدال‌‌های جاکارتا توسط ورزشکاران همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.