فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس:

زن و شوهر سازنده مشروبات مرگبار در بندرعباس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در پی اطلاع از مسمومیت و مرگ شهروندان بندرعباس، تحقیقات آغاز شد و زن و شوهر سازنده مشروبات مرگبار در بندرعباس دستگیر شدند.

زن و شوهر سازنده مشروبات مرگبار در بندرعباس دستگیر شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به حادثه مسمومیت ۱۱۸ نفر از شهروندان بندرعباسی به دلیل مصرف مشروبات الکی دست ساز بیان داشت: پس وقوع حادثه و مراجعه شهروندان به بیمارستان و اعلام مسمومیت بر اثر مشروبات الکلی پلیس هرمزگان بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار داد و تیم‌های انتظامی اقدام به بررسی موضوع کردند. در مراجعات اولیه ۲۰ نفر مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها و بررسی‌های میدانی متوجه شدیم که تمامی مصدومان از یک منبع اقدام به خرید مشروب کرده اند و توانستیم در این رابطه یک زن و شوهر سازنده مشروبات الکلی را دستگیر کنیم؛ که پس از انجام مراحل بازجویی پرونده به مقامات قضایی ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در زمان دستگیری متوجه شدیم این زوج خانه را به کارگاه تهیه و ساخت مشروبات الکلی تبدیل کرده اند و از آنجا اقدام به تولید و توزیع مشروب می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه بازجویی و تحقیقات نیز از این افراد نیز ادامه دارد، همچنین سرکرده اصلی که توزیع کننده این مشروبات دست ساز بوده و از افراد سابقه دار است در حال حاضر دستگیر شده و بازجویی‌ها از این فرد ادامه دارد.

 از روز گذشته نیز تعداد ۱۱۸ نفر در بندرعباس نیز دچار مسمومیت الکلی شده اند که از این تعداد ۱۰ نفر فوت شده و ۵۲ نفر دیالیز شده اند.

منبع مهر

انتهای پیام/ف

سازنده مشروبات مرگبار در بندرعباس دستگیر شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
اینها هم یک نوع قاتل هستند که بخاطر منافع شخصی همکاری میکنند .باید مشروبات شان را به خورد خوذشون دهید .تا ادم شوند