فرمانده انتظامی گرمسار:

قاتل ۲۶ ساله در گرمسار دستگیر شد

فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری قاتل ۲۶ ساله در بخش ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی گرمسار از وقوع یک فقره قتل در روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه خبر داد و اظهار داشت: این اقدام از سوی یک جوان ۲۶ ساله به سبب اختلافات ناموسی به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه محل وقوع قتل در یک قهوه‌خانه در شهرستان پیشوا از توابع ورامین بود افزود: مقتول یک جوان ۳۰ ساله بود که به‌وسیله اسلحه وینچستر در ساعت ۶ عصر به قتل رسید.

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه این جوان قاتل به‌سرعت از محل وقوع جرم متواری شده و در محلی در بخش ایوانکی مخفی‌شده بود اذعان کرد: این قاتل ساعتی پیش با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۱۲۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و ۳۰ بسته مشروب خارجی در مخفیگاه این قاتل یافت شده است یادآور شد: این قاتل پس از انجام روند اداری و قانونی به مراجع قضایی ورامین منتقل می‌شود.

قربانی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت و حفاظت از جان و مال مردم یکی از مهم‌ترین رسالت‌های نیروی انتظامی است خاطرنشان کرد: پلیس نیروی انتظامی با هرگونه جرائم خشن به‌شدت برخورد می‌کند و متخلفانی که برای مردم خطر جانی ایجاد کنند نمی‌توانند از دیدگاه پلیس دور شوند.

وی تأکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک به‌سرعت نیروی انتظامی را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/پ

 

دستگیری قاتل فراری در ایوانکی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.