عراقچی در واکنش به ادعاهای تازه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

فکر می‌کنم عده‌ای نتانیاهو را سرکار گذاشته‌اند

معاون وزیر خارجه ایران با تمسخر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ادعای تازه وی علیه ایران گفت: عده‌ای نتانیاهو را سرکار گذاشته‌اند و این بار به دوقوزآباد ارجاعش داده‌اند.

فکر می‌کنم عده‌ای نتانیاهو را سرکار گذاشته‌اندبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه ایران در واکنش به ادعاهای تازه نتانیاهو درباره وجود یک سایت هسته‌ای در روستای تورقوزآباد گفت: جدا من فکر می کنم یک عده‌ای دارند نتانیاهو را سرکار میگذارند. 

عراقچی که در کنار ظریف در حال مصاحبه با صدا و سیما بود با خنده تمسخر آمیز گفت: «این دفعه دیگه نتانیاهو را به تورقوزآباد ارجاع داده‌اند، حدس میزنم یه عده‌ای او را سرکار گذاشته اند.»

 گفتنی است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل نمایش تازه‌ای به راه انداخت و با نمایش تصاویری مدعی شد که تل‌آویو انبار تازه‌ای از تجهیزات هسته‌ای شناسایی کرده است.

نتانیاهو در این سخنرانی با تکرار ادعای سرقت اسناد هسته‌ای از ایران، با نشان دادن تصاویری از یک ساختمان در «تورقوز آباد»، مدعی شد که ایران در نزدیکی تهران تجهیزات هسته‌ای دارد که آن را به آژانس گزارش نکرده است. این در حالی است که به گفته او این تصاویر مدت‌هاست که در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفته و این نهاد واکنشی به آن‌ها نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار