وقاحت و بی شرمی سخنان ترامپ باعث خنده حضار شد

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به سخنان سخیف ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت:وقاحت و بی شرمی این سخنان به حدی بود که حتی باعث تمسخر حضار شد.

وقاحت و بی شرمی سخنان ترامپ باعث خنده حضار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت زنجان در خطبه های این هفته ی نماز جمعه زنجان با گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت:در جنگ ۸ ساله تمام جهان کفر ،در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند اما این کشور با اتکا بر نیروهای مردمی و سپاه و ارتش و نثار خون بهترین جوانان وطن در مقابل آنها ایستادند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان سخیف ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل گفت : وقاحت و بی شرمی این سخنان به حدی بود که حتی باعث تمسخر حضار شد.

وی همچنین سخنان رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را شجاعانه و قدرتمندانه توصیف کرد و گفت: مکتب ما مکتب عاشوراست و ما ادامه دهنده ی راه امام حسین هستیم و درمقابل استکبار می ایستیم.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه اگر ما اتحاد داشته باشیم نمی تواند کاری از پیش ببرند افزود : دشمن داخلی باعث می شود تا دشمن خارجی به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام موسوی همچنین از دولتمردان خواست تا به معیشت مردم بیشتر توجه و برای مشکلات اقتصادی مردم چاره جویی کنند.

 

انتهای پیام/ع

سخنرانی رئیس جمهوری در سازمان ملل شهامت ایرانی ها را نشان داد

برچسب ها: نماز جمعه ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.