امام جمعه ایلام خبر داد؛

خواسته های جهان استکبار و سیاست های آمریکا

امام جمعه ایلام گفت: آشفته بازار سکه، ارز و دلار بیانگر وجود مدیریتی قوی، پنهان و البته هم سو با خواسته های جهان استکبار و سیاست های آمریکا است.

خواسته های جهان استکبار و سیاست های آمریکا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید به صراحت و روشنی در مورد وضعیت کنونی بازار توضیح دهد، عنوان کرد: باید مدیریت پنهان آشفته بازار سکه و ارز پاسخگوی خیانت خود به ملت و انقلاب باشند و مسئولان نباید از کنار این موضوع مهم ساده بگذرند.

وی اظهار کرد: اتاق فکر آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی فشارهای اقتصادی، تحریم، جلوگیری از صدور نفت، جنگ روانی، سیاه و بزرگ نمایی وضعیت ایران را در پیش گرفته است و در این میان حامیان داخلی آن ها نیز به طرق مختلف از جمله رسانه های در اختیار خود سعی در معرفی چهره ای دلسوز، صلح طلب و دوستدار ایران از آمریکا دارند.

امام جمعه ایلام افزود: باید با هوشیاری و انسجام مانع از تحقق اهداف آمریکا شویم چرا که پیشروی زیاده خواهی های آمریکا علاوه بر اقتصاد، ثبات و امنیت سیاسی و ملی کشور را نیز نشانه رفته است و هدف آمریکا و دست نشاندگان عرب منطقه سعی در شکست، نابودی و حتی تجزیه ایران دارند.

انتهای پیام/ د

اخلال در بازار سکه، ارز و دلار

برچسب ها: نماز جمعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.