سردار ناظری خبر داد؛

کشف 9 دستگاه عابربانک قاچاق از یک انباری در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق تهران از کشف 9 دستگاه عابربانک و 35 میلیارد ریال کالای قاچاق در بازرسی از یک انباری در پاکدشت خبر داد.

كشف 35 میلیارد كالای قاچاق ازیک انباری در پاکدشتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق تهران گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار 97 و مبارزه با كالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت استان با اشراف اطلاعاتی از دپوی انواع كالای خارجی قاچاق در انباری واقع در شهرستان پاکدشت مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی در بازرسی از این انبار، انواع کالای خارجی قاچاق شامل 9 دستگاه خودپرداز ای تی ام (ATM)، 32 هزار عدد انواع زنجیر ماشین آلات صنعتی و 350 حلقه شلنگ فشار قوی که همگی خارجی بود را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه ارزش این کالاها طبق اعلام نظر کارشناسان 35 میلیارد ریال است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان تصریح کرد: قاچاق كالا ضربات جبران ناپذيری به بدنه اقتصادی كشور وارد می كند. بنابر این نيروی انتظامی با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی كرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار