کرمانشاه ۹۵۰ زن شهیده دارد

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه ۹۵۰ زن شهیده و ۱۷۰۰ زن جانباز دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آذر آزادی مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه با داشتن بیش از ۹۵۰ زن شهیده و ۱۷۰۰ زن جانباز در طول هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی را در تاریخ مقاومت این سرزمین ثبت کرده است.

وی افزود: استان ما با وجود آن که همواره در معرض بمباران‏‌ها و موشک باران‏‌های رژیم بعث عراق بود، اما زنان و کودکان و سایر اقشار مردم هیچ‌وقت خانه و زندگی‌شان را ترک نکردند و حتی برای دفاع از سرزمین‌‏شان با تشکیل پایگاه‌های پشتیبانی از جنگ، باعث تقویت روحیه رزمندگان در جبهه ‏های نبرد شدند.
لیلا دلیلی همسر شهید مدافع حرم اکبر ملکشاهی گفت : دشمنان کشور ما از قدرت ایمان ما هراس دارند و به همین دلیل با وجود این که در جنگ تحمیلی همه ابرقدرت ها‌ی دنیا علیه ما بودند و به صدام کمک کردند، اما مغلوب جوانان سرزمین ما شدند.

وی با اشاره به نقش ایمان به‌عنوان یکی از ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: اگر مردم ما ایمان خود را از دست می‌دادند و به رهبری امام خمینی (ره) و توانمندی جوانان‌شان شک می‌کردند، بدون تردید پیروزی‌های بزرگ در دفاع مقدس به دست نمی‌آمد.

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاه برگ زرینی را در تاریخ مقاومت این سرزمین ثبت کرده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.