هفته ششم لیگ دسته اول؛

تساوی صدرنشین‌ها در روز پیروزی شاگردان پاشازاده

هفته ششم لیگ یک فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) با برگزاری ۳ بازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(شنبه) با برگزاری ۳ بازی آغاز شد.

در نخستین بازی این هفته بادران در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک کارون اروند خرمشهر را شکست داد تا با کسب ۱۰ امتیاز پیش از ادامه دیدارهای هفته ششم در رده چهارم جدول قرار گیرد. محمد علی اکبرخواه(۴۰ و ۶۳) برای شاگردان مهدی پاشازاده و محمد جواد محمدی(۲۰) برای خرمشهری ها گلزنی کردند.

شاگردان اکبر میثاقیان هم با ۹ امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفتند.

دومین و حساس ترین بازی این هفته از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج بین اکسین البرز و آلومینیوم اراک، تیم های اول و دوم جدول برگزار شد که در نهایت نبرد شاگردان فراز کمالوند و محمد ربیعی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. یاسر فیضی(۵۸- پنالتی) برای اکسین و علی خسرو نژاد(۲۸) برای آلومینیوم موفق به گلزنی شدند.

اکسین با تک امتیاز این دیدار ۱۱ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه دوم باقی ماند اما اراکی ها با تفاضل گل بهتر از میزبانشان صدرجدول را حفظ کردند.

در آخرین بازی امروز هم تیم های مس کرمان و نود ارومیه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه باهنر کرمان مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت. شاگردان نادر دست نشان در تیم مس با این تساوی ۱۰ امتیازی شده و در جایگاه پنجم قرار گرفتند اما نودی ها با سه امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماندند.


بیشتر بخوانید:

صعود قشقایی به رتبه دوم جدول/ نخستین پیروزی شهرداری تبریز

محمودزاده: 2 تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال صعود می کند

سیاه جامگان به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال سقوط کرد


انتهای پیام/

نتایج لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.