سیاه جامگان به رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال سقوط کرد

تیم فوتبال سیاه جامگان به دلیل حضور نیافتن در بازی های ابتدایی رقابت های لیگ دسته اول،از جدول مسابقات کنار گذاشته شد و به لیگ دسته سوم سوقط کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته پنجم لیگ دسنه اول فوتبال ایران ( آزادگان )، دیدار تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد مقابل ملوان با وجود حضور تیم مشهدی در میدان لغو شد.  زیرا از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال، مجوز بازی برای بازیکنان تیم مشهدی صادر نشد. 

تیم مشهدی به دلیل حضور نیافتن در 2 دیدار مقابل کارون اروند خرمشهر و ملوان بندرانزلی و همچنین با توجه به اعلام رأی کمیته انضباطی از لیگ دسته اول کنار گذاشته و به 2 دسته پایین‌ تر سقوط کرد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد:  با توجه به انجام ندادن تکالیف قانونی از سوی باشگاه مشکی‌ پوشان در 2 دیدار مقابل کارون اروند خرمشهر و ملوان بندرانزلی و با توجه به اعلام رأی کمیته انضباطی مبنی بر 3 بر صفر اعلام شدن دیدار این تیم مقابل ملوان،‌ تیم مشکی‌پوشان به دلیل حضور نیافتن در دو دیدار از لیگ دسته اول کنار گذاشته شد.

او افزود: این تیم و نفت تهران به رقابت های لیگ دسنه سوم فوتبال کشور سقوط کردند.

گفتنی است، دیدار سیاه جامگان با مس رفسنجان لغو شد و لیگ دسته اول با حضور 16 تیم پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

کدام تیم لیگ برتری، همسفر مشکی پوشان در لیگ یک می‌شود؟

باشگاه مشکی پوشان در آستانه انحلال قرار دارد/آماده فروش امتیاز سیاه جامگان هستم

امتیاز تیم مشکی پوشان به صورت موقت به هیات فوتبال خراسان رضوی واگذار شد


انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره سقوط سیاه جامگان از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار