تولید بیش از ۱۸۰ فروند انواع شناور‌های غیرنظامی در کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از تولید افزون بر ۱۸۰ فروند انواع شناور‌های غیرنظامی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر دریادار امیر رستگاری معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در حاشیه مراسم نکوداشت امیردریادار سیاری فرمانده سابق نیروی دریایی و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تولید بیش از ۱۸۰ فروند انواع شناور‌های غیرنظامی در کشور گفت: این تعداد فروند انواع شناور‌های غیرنظامی را برای ارگان‌ها و سازمان‌های دریایی و بخش‌های خصوصی تولید و طراحی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمام نیاز‌های دریایی نیروی دریایی مقتدر را امروز تولید و طراحی می‌کنیم، تصریح کرد: این موفقیت‌ها روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: اعتقاد داریم نیرو‌های دریایی در خلیج فارس و تنگه هرمز با تجیهزاتی که دارند قابلیت کنترل و نظارت کامل بر آب‌راه‌های داخلی را داشته و هیچ کشور فرامنطقه‌ای قادر به ایجاد چالش برای کشور ما در این منطقه حساس از جهان نیست.

معاون وزیر دفاع همچنین با تقدیر از خدمات امیرسیاری فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از ویژگی‌های امیر سیاری، ولایت‌مداری او است به طوری که به فرمان رهبری در سال ۸۶، نیروی دریایی را به سمت آب‌های آزاد حرکت داد.

وی تصریح کرد: سیاری باعث شد نیروی دریایی به نیروی اقیانوسی تبدیل شده و دارای دیپلماسی جهانی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/ن

صحبت های امیر دریادار امیر رستگاری در شیراز

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار