ایجاد کمپ بهبود و توانمندسازی معتادان متجاهر

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر گفت: وزارت کشور در استان یک کمپ بهبود و توانمندسازی معتادان متجاهر ایجاد خواهد کرد.

ایجاد کمپ بهبود و توانمندسازی معتادان متجاهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : براساس جلسات برگزار شده، اردوگاه شهدای حلبچه کنگاور برای نگهداری معتادان متجاهر و ایجاد اردوگاه توانمندسازی معتادان مدنظر است.

وی افزود: استانداری و دستگاه های اجرایی کرمانشاه یک‌ میلیارد تومان و حوزه معاونت اجتماعی وزارت کشور نیز یک میلیارد تومان برای تجهیز و آماده سازی این اردوگاه تامین خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: علاوه بر این، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه نیز 500 میلیون تومان برای تجهیز این مکان هزینه خواهد شد.

بازوند تاکید کرد: روند پیشرفت مصوبات شورای هماهنگی‌ مبارزه با مواد مخدر که با حضور وزیر کشور تصویب شد، باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی اعلام کرد که به زودی 500 میلیون تومان به منظور مبارزه با مواد مخدر بین دستگاه های دخیل تقسیم می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در کمپی که قرار است در شهرستان کنگاور ایجاد شود، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم‌ پزشکی و شرکت آب و فاضلاب شهری مستقر می شوند.

محمدابراهیم الهی تبار اظهار داشت: دستگاه قضایی نیز در اردوگاه شهدای حلبچه مستقر می شود تا در صورت لزوم اقدام های قضایی لازم در این اردوگاه انجام شود.

به گفته وی ، معتادانی که در این ‌‌اردوگاه وارد می شوند با همکاری بخش خصوصی مشغول به کار خواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

اردوگاه شهدای حلبچه کنگاور برای نگهداری معتادان متجاهر مدنظر است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار