واکنش شهردار منطقه ثامن به دستگیری مظنونین پرونده تخلفات مالی؛

با هرگونه تخلف شدیدا برخورد می‌کنیم

شهردار منطقه ثامن گفت:سه نفر تا کنون در رابطه با تخلفات مالی، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مربوط دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن نسبت به اخبار  دستگیری تعدادی از مظنونین در رابطه با پرونده تخلفات مالی در شهرداری منطقه ثامن گفت: تخلفات اخیر مربوط به دوره مدیریت جدید نبوده و ردپای مظنونین این پرونده فساد مالی به سال‌های قبل بر می‌گردد.

وی بیان کرد: در این دوره بلافاصله پس از مشاهده وضعیت‌های مشکوک مالی و کشف سرنخ‌هایی از تخلفات مالی، موضوع به مراجع قضایی و امنیتی گزارش می شود و پس از پایش متهمان از سوی مراجع مربوط، تا کنون ۳نفر در رابطه با تخلفات مالی، توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شده‌اند که  در زمره کارشناسان نهاد مجری طرح قرار داشتند و در حال حاضر با رعایت ضوابط قضایی تا نهایی شدن رسیدگی به پرونده و صدور حکم، با قید وثیقه آزاد هستند.

وی اظهار داشت: پس از روی کار آمدن مجموعه جدید مدیریت شهری مشهد  و با توجه به تاکیدات فراوانی که شهردار مشهد بر رعایت حقوق شهروندان و حفظ و حراست از بیت المال دارند، بنده نیز در همین راستا سعی بر به کارگیری نیرو‌های زبده و دلسوز در پست‌های حساس مدیریتی مجموعه داشته‌ام.

نعمتی افزود: شهروندان عزیز مطمئن باشند که ما تا احقاق کامل حقوق بیت‌المال، تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست و از هرگونه همکاری با مقامات قضایی دریغ نخواهیم کرد و قطعا پس از نهایی شدن  این پرونده، در راستای شفاف‌سازی، مردم را در جریان اقدامات صورت گرفته قرار خواهیم داد.
 
انتهای پیام // آ.ح
 
 

گفته های  شهردار منطقه ثامن نسبت به اخبار  پرونده تخلفات مالی در شهرداری منطقه ثامن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار