فرمانداری تربت جام :

دستگاه‌های نظارتی بر گران فروشی ها نظارت کنند

فرماندار تربت جام گفت: دستگاه‌های نظارتی و سایردست اندرکاران مبارزه با گرانفروشی و احتکار شبانه روزی تلاش کند تا مردم برای معیشت دچار مشکل نشوند.

دستگاه‌های نظارتی بر گران فروشی ها نظارت کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:شرایط کشور بسیار خاص و حساس است و در ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته است و ملت ایران با مقاومت و ایستادگی پیروز میدان خواهدشد.
 
وی افزود:شرایط اقتصادی بخشی متاثر از تحولات کشور و عوامل داخلی، خارجی وبخشی هم به خود مابرمی گردد.

فرماندار تربت جام گفت: شرایطی که برای کشور ایجاد شده مدیران اجرایی بایستی سه رویکرد مهم "اعتماد مردم به حاکمیت، اعتماد مردم با مردم و اعتماد مردم با دولتمران "را جلب کند.

حمیدی افزود:مردم در هشت سال جنگ با تمام توان و قدرت ورود کردند و الان نیز بیش از هر زمانی نیازمندبه اجرای دستاورد‌های دفاع مقدس هستیم ومردم نباید بیشتر از مصرف کالادر منازل انبار کندکه کاری بسیاراشتباه است.

وی تصزیح کرد: متاسفانه حرص در زیاد خریدن و انبار کردن در منازل برای بازار مشکل ایجاد کرده است.

فرماندارتربت جام گفت:همه ما مسئول هستیم برای رفع مشکلات مردم در میدان باشیم و مدیران نباید دچار روزمرگی شوندو حق محوری بایدمد نظر مدیران قرار گیرد ودرجهت کاهش استرس مردم بعنوان خادم و‌گارگر تلاش کند.

حمیدی با اشاره به درخواست امام جمعه اهل سنت مبنی بر اینکه چرا معاون برنامه ریزی فرمانداری تربت جام از برادران اهل سنت بومی انتخاب نشده گفت::همه میهن اسلامی سرای ماست تفاوتی در مرز‌های جغرافیای نیست و انتصاب افرادبرمبنای کارآمدی، تخصص و پرکاری می‌باشد و‌انتصابات شرایط خاصی دارد که باید رعایت شود.

وی افزود:همچنین با موافقت استاندارخراسان رضوی معاون عمرانی فرمانداری تربت جام از بین براداران اهل سنت انتخاب شده که بزودی معرفی می‌شوند.

مردم و‌مسئولان با تکیه براقتصادمقاومتی مشکلات را حل کند

در ادامه امام‌جمعه تربت جام حجت الاسلام جواد طاهری گفت:مدیران اجرایی باید به مردم روحیه وامید بدهند و بداندکه در معرض خطر هستندو از تهذیب نفس غافل نشوند.

 وی افزود: خودخواهی مارا از مسیر الهی خارج می‌کندوخودپرست می‌شویم و حق دیگران راضایع می‌کنیم.

امام‌جمعه تربت جام با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور گفت:مردم و‌مسئولان با تکیه براقتصادمقاومتی مشکلات را حل کند و در حوزه اقتصاد مقاومتی باید گوش به فرمان فرمانده باشیم ودر جهت کاهش هزینه‌های زندگی و اداری تلاش کنیم.

حجت الاسلام جواد طاهری تصریح کرد:دشمن ۹۰درصداز کارش را درفضای مجازی به جنگ اقتصادی بر علیه نظام اسلامی اختصاص داده است و به دنبال گرفتن آرامش و تعادل مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد:نوع گفتمان حاکمان بر اساس منطق قرآن است وقطعا پیروزی از جمهوری اسلامی ایران است.

همه باید به عقایددینی و مذهبی احترام بگذارند

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام هم در ادامه این جلسه با اشاره به فتنه‌های دشمنان انقلاب در ایجادتفرقه بین فرق اسلامی و قومی گفت: با وحدت و انسجامی که بین مردم بابصیرت شیعه واهل سنت منطقه وجود دارد دشمن هیچ وقت به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

وی  با محکوم‌کردن عملیات تروریستی در اهواز افزود:همه باید به عقایددینی و مذهبی احترام بگذارند ومردم منطقه از افراطیون، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی بیزارند.

درپایان شورای اداری حسن کاظمی و‌نصیربان به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری تربت جام و بخشدار صالح آباد معرفی و از زحمات زنگویی بخشداراسبق صالح آباد قدردانی شد.

انتهای پیام //ز. ج.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.