فرماندار سمنان:

سمنان مجهز به دوربین‌های ثبت تخلف می‌شوند

فرماندار سمنان گفت: دوربین‌های ثبت تخلفات ترافیکی در این شهرستان در حال نصب هستند و پس از اتمام آن‌ها مرکز کنترل ترافیک سمنان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید عباس دانایی صبح دوشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان سمنان به میزبانی فرمانداری از ایجاد سامانه‌های ثبت تخلفات ترافیکی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: از چند روز پیش کار تجهیز خیابان‌های سمنان به دوربین‌های ثبت تخلفات آغاز و تاکنون ادامه دارد همچنین پس از اتمام عملیات نصب آن‌ها، مرکز کنترل ترافیک سمنان راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: نصب دوربین‌ها در سطح شهرستان طی چند مرحله انجام می‌شود که در فاز نخست پنج منطقه شهر سمنان به دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف مجهز خواهند شد.

فرماندار سمنان ایجاد هماهنگی بیشتر در حوزه مسائل شهری و ترافیکی بین دستگاه‌های نظارتی و اجرایی را یکی از مزیت‌های ایجاد مرکز کنترل ترافیک دانست و تاکید کرد: یکی از اولویت‌های تعریف‌شده در اجرای این طرح، ایجاد رویکردی هماهنگ برای افزایش کیفیت رفت‌وآمد در سمنان محسوب می‌شود.

دانایی بابیان اینکه مرکز کنترل ترافیک دارای دو ویژگی عمده دیگر شامل کاهش تخلفات رانندگان، نظارت دقیق بر ترافیک نیز است، بیان کرد: ثبت تخلف و کنترل سرعت در کاهش سوانح رانندگی نیز تاثیر دارد.

سمنان پس از شاهرود دومین شهر استان سمنان است که به سامانه کنترل ترافیک مجهز می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.