با اعلام کی روش؛

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا "آدیداس" می‌پوشد

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات با لباس آدیداس به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه پیش از این اخباری درباره احتمال امضاء قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکتی به جز آدیداس برای تامین البسه ملی پوشان فوتبال ایران برای جام ملت های 2019 امارات به گوش می رسید،کارلوس کی روش در مصاحبه امروز(دوشنبه) خود از اینکه شاگردانش در این رقابت ها بازهم با لباس های تولیدی آدیداس به میدان می روند، خبر داد.

کی روش در این باره اظهارداشت: پس از صحبت هایی که با ساکت دبیرکل فدراسیون و همينطور با ممبینی عضو هیات رئیسه و مسئول کميته بازیاريابی داشتیم تصمیم اخیر در مورد البسه تيم ملی گرفته شد و پس از اين مذاکرات بود که تاج با توجه به اين موضوعات، تصمیم اخیر مبنی بر استفاده از البسه ای که در حال حاضر در انبار فدراسیون داريم را اخذ کردند. چرا که اين تعداد البسه موجود برای تيم کافی است و تا زمانیکه به اتمام برسد از همين البسه با کیفیت موجود استفاده می کنيم. 

پیش از این فدراسیون فوتبال با شرکت تولیدکننده البسه تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت های 2015 استرالیا برای تامین البسه تیم ملی مذاکراتی انجام داده و به توافق هایی هم رسیده بود اما کی روش با اعلام بی کیفیت بودن البسه این شرکت گفت: ما برای بازیکنان تيم ملی احترام قائل هستیم. در جلساتی که با ساکت و ممبینی داشتیم به اين نتيجه رسیدیم که البسه دريافت شده به هيچ عنوان کیفیت لازمه را نداشت و در نتيجه يک نظر کلی و جمعی گرفتيم و به تاييد ریاست فدراسیون فوتبال هم رسید و تصمیم گرفته شده به خاطر نداشتن استاندارهای لازم البسه ارائه شده بود.


بیشتر بخوانید:

ادامه مذاکرات کی‌روش با فدراسیون ایران به بعد از جام ملت‌های آسیا موکول شد

زمان بازگشت کی روش به ایران مشخص شد

بازدید سرمربی تیم ملی از امکانات کمپ های امارات + تصاویر


انتهای پیام/

شاگردان کی روش در جام ملتهای آسیا آدیداس می پوشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار