افزایش 117 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از یک تن مواد مخدر که نسبت به سال گذشته 117 درصد کشفیات افزایش داشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان اردبیل صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در نشست خبری با خبرنگاران پلیس مقتدر امین مردم را شعار هفته ناجا عنوان کرد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ۹۰ برنامه شاخص به فرماندهی استان ابلاغ و 56 برنامه استانی نیز تدارک دیده شده که هدف از برگزاری این برنامه‌ها نشان دادن کارآمدی، اقتدار و توانمندی فعالیت نیروی انتظامی در سطوح مختلف و افزایش احساس امنیت در جامعه و ارائه خدمات مضاعف است.

وی از کشف یک هزار و 174 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه اول امسال خبر داد و افزود: این کشفیات نسبت به زمان مشابه سال گذشته 117 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین از کشف 182 هزار و 456 لیتر انواع سوخت در استان اردبیل خبر داد و گفت: این امر نیز افزایش چشمگیری داشته است.

سردار عبدی تصریح کرد: متاسفانه در تصادفات درون شهری  و برون شهری در شش ماهه اول امسال 129 نفر جان خود را از دست داده اند و تصادفات فوتی نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: در شش ماهه امسال 313 هزار و 679 تماس با پلیس 110 استان اردبیل صورت گرفته که از این تعداد 139 هزار و 913 مورد منجر به عملیات شده است .

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی 146 برنامه توسط نیروی انتظامی استان اردبیل برگزار می شود.

سردار عبدی از برنامه های هفته ناجا در اردبیل خبر داد و گفت: همایش پیاده روی، غباروبی مزار شهدا، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، تجلیل از فعالان نیروی انتظامی از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از 182 هزار لیتر سوخت در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار