پیش بینی غبار محلی برای استان مرکزی

هواشناسی استان مرکزی غبار محلی برای آسمان این استان پیش بینی کرد.

پیش بینی غبار محلی برای استان مرکزیمرادی کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: طی امروز و فردا آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود.

مرادی افزود: روز چهارشنبه آسمان استان در ساعات صبح صاف تا کمی ابری و غبار محلی و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه آسمان استان عمدتا صاف تا قسمتی ابری در برخی از نقاط در ساعات بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: بررسی خروجی فعلی نقشه‌ها حاکی از افزایش ناپایداری‌ها طی روز‌های جمعه و شنبه در استان می‌باشد. بر این اساس وضعیت هوای استان طی این دو روز افزایش ابر در برخی از ساعات (عمدتا ساعات بعدازظهر) و در برخی از نقاط (بویژه نیمه شمالی و شرق استان) رگبار باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: دمای هوا همانطور که پیش بینی شده بود طی دو روز گذشته افزایش داشته است طوری که دمای بیشینه هوا در اراک و برخی شهرستان‌های دیگر استان بالاتر از ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام / ج.

پیش بینی پایداری دما برای ۳ روز آینده استان مرکزی

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.