ضرورت ایجاد و تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت:حرکت پژوهشسرا‌ها در جهت ایجاد و تقویت روحیه پژوهشگری و کاوشگری در بین دانش آموزان امری مفید و ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: ارتقاء سطح مهارت ورزی و پژوهش محوری در کنار آموزش های تئوریک کلاسی در بین دانش آموزان مبنای کار پژوهشسراها و مراکز تحقیق علمی است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تحولات اساسی در روش های یاددهی و یادگیری دانش آموزان افزود: پژوهشسراهای دانش آموزی به عنوان شبکه ای از محیط یادگیری و مکمل در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان راهکار 6-6 مطرح هستند.

عبدی پور عنوان کرد: توجه ویژه مدیران و خانواده ها در راستای حضور مستمر دانش آموزان در پژوهشسرای دانش آموزی و تقویت روحیه پژوهشگری در بین آنان امری مفید و ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با توجه به پتانسیل علمی بالای دانش آموزان این شهرستان ، برنامه ها و فعالیت های پژوهشسراها می بایست به گونه ای طراحی شود که با اکتشاف و پرورش استعداهای ناب، بهترین نتیجه و کارایی را در مسابقات و جشنواره های دانش آموزی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/م

توجه به دانش آموزان پژوهشگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.