فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مطرح کرد؛

توان موشکی نقطه قوت سپاه است/معنویت عامل قدرت کشور است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: قدرت منطقه‌ای ایران و همچنین توان موشکی و هسته‌ای کشور از نقاط قوت سپاه و بسیج بوده و به‌طور قطع نقش سپاه در تمامی این نقاط قوت خطیر بوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بدون شک نمره رهبری و ملت ایران طی چهل سال انقلاب ۲۰ است.

وی خاطرنشان کرد: تنها بایستی مدیران و مسئولان نظام با ریکاوری اقدامات خود در این چهل سال، نقاط قوت و ضعف کار‌ها را بررسی نمایند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هشت سال جنگ تحمیلی را از نقاط قوت نیرو‌های مسلح از جمله سپاه برشمرد و افزود: در شرایط امروز بایستی دلایل نقاط قوت موفقیت‌های دوران دفاع مقدس را جست‌وجو کرد و به‌کار گرفت.

سردار کشکولی امنیت پایدار ایران را از دیگر نقاط قوت انقلاب و سپاه عنوان و تصریح کرد: ۴۰ سال است که در منطقه‌ای خطرناک و پرآشوب با آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم و این نقطه قوتی برای انقلاب محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: قدرت منطقه‌ای ایران و همچنین توان موشکی و هسته‌ای کشور از نقاط قوت سپاه و بسیج است، به‌طور قطع نقش سپاه در تمامی این نقاط قوت خطیر بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه دلیل موفقیت‌ها چیزی جز ایمان، معنویت و قدرت نرم نبوده است، گفت: تمسک به دین، قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام عوامل پیروزی بر تمامی مشکلات بوده است.

سردار کشکولی اظهار داشت: همگی مدیران بایستی در مباحث حکومتی مقلّد مقام معظّم رهبری باشیم.

وی باندبازی را آفتی برای مدیران خواند و یادآور شد: در برخی فضا‌ها شاهد فساد، رانت و باندبازی هستیم که ضرورت دارد کنار زده شوند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: تک‌تک مسئولان بایستی به دین تمسک داشته باشند که گاهی متاسفانه این موضوع در جامعه دیده نمی‌شود.

سردار کشکولی با بیان اینکه در سپاه به‌دنبال معنویت‌افزایی هستیم، بیان داشت: بسته به میزان غلظت دین‌داری مدیران نقاط قوت و ضعف داریم و لذا فرد دین‌دار در هر جناحی را باید گرامی داشت.

انتهای پیام/د

امنیت پایدار ۴۰ ساله نقطه قوت ایران است

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.