اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:۲۰۰گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان لرستان اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: این رزمایش با عنوان محمد رسول‌الله ۲ هجدهم شهریورماه در شهرستان‌های لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این رزمایش به خاطر تهدید‌های توخالی آمریکاست که با استفاده از فضای مجازی مقداری فضا را ملتهب و عملیات روانی ایجاد کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه این رزمایش با حضور ۳۴ گردان بیت‌المقدس ۲ برگزار می‌شود عنوان کرد: این رزمایش در همه شهرستان‌های استان اجرا و گردان‌های کوثر، امام علی (ع) و بسیجیان در این رزمایش شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: در مرحله نخست این رزمایش بسیجیان به‌صورت پیاده و ستون کشی در داخل شهر‌ها قدرت و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند و سپس بعد از طی کردن مسیر خیابان‌ها به سبک زمان جنگ در یک محلی با بدرقه مردم به اردوگاه‌های قدس منتقل می‌شوند.

سردار کشکولی گفت: در رزمایش محمد رسول‌الله ۲ برنامه‌های مختلفی ازجمله راهپیمایی شبانه، تمرین‌های خاص نظامی وامنیتی، سلاح شناسی، آشنایی با اصول رزم انفرادی، عملیات تأخیری، آشنایی تجهیزات امنیتی و شناخت عملیات‌های امنیتی در اردوگاه‌های قدس اجرا می‌شود.

وی تقویت جامعه ملی را از اهداف این رزمایش دانست و تصریح کرد: در این رزمایش بسیجیان به صحنه می‌آیند و ما ثابت کردیم هر موقع دشمن می‌خواسته تهدید کند مردم و بسیجیان درصحنه حضور پیداکرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه تمام تلاش دشمن این است که رابطه مردم با نظام را تضعیف کند، اظهار داشت: درست است که سلاح، موشک، تانک، توپ و اقتدار داریم، ولی سلاح اصلی و استراتژیک نظام ما مردم هستند، چون نظام ما مردمی است.

وی اظهار داشت: هدف دشمن خالی کردن دل مردم با استفاده از جنگ روانی است بنا براین تلاش می‌کند تا رابطه مردم را با نظام تضعیف کنند به همین دلیل هرچند وقت یک‌بار لازم است که یک میثاق مجدد صورت بگیرد.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه در این رزمایش گردان‌های رزمی باهدف تقویت روحیه، توان رزمی و تمرین آموزش‌ها نیرو‌های بسیج در یک اردوگاه جمع می‌شوند افزود: مردم مابعد از ۴۰ سال حامی نظام هستند، انقلاب ما متعلق به مردم است و وابسته به هیچ حزب خاصی نیست.

وی عنوان کرد: مسئولان با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم سرکار آمده و خدمتگزار مردم هستند سپاه پاسداران نیز یک‌بار دیگر ثابت خواهد داد که حاضر است از مردم ودستاور‌های انقلاب مردم دفاع کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان وحدت، ایستادگی و پیشرفت را شعار رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲ دانست و گفت: مردم باید مطالبه گر باشند تا از هر مسئولی که ضعیف یا بدکار می‌کند و در شان ملت نیست پاسخ‌گو باشد، ولی نظام را تضعیف نکنند، چون در قاموس وحدت باید مطالبه گری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: درهرجا که نیاز باشد (هوایی، زمینی و دریایی) چه فضای حقیقی چه فضای مجازی آماده هر رویارویی با دشمن هستیم.

سردار کشکولی اظهار داشت: ما، چون پیشرفت کرده‌ایم مورد هجمه دشمن قرار گرفتیم، امام خمینی (ع) یک فرمولی دست ملت داد و فرمود: هرزمانی که دیدید دشمن از دست شما خیلی عصبانی است بدانید وضعتان خیلی خوب است وهرموقع برای شما کف می‌زند بدانید وضعتان خوب نیست.

وی بابیان اینکه بغض دشمن به نهایت رسیده است و هر روز شاهد جنگ روانی علیه مردم ایران هستیم، افزود: بخشی از التهابات اقتصادی به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن، بخشی به خاطر سو مدیریت مسئولان وبخشی نیز بزرگ‌نمایی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه در همه جوامع مفسد اقتصادی و آدم مفسد وجود دارد عنوان کرد: باکسانی که سودجو هستند وکالا‌ها را برای سود بیشتر احتکار می‌کنند مقابله می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان خبر داد و گفت: هم‌زمان با رزمایش محمد رسول‌الله ۲، ۲۰۰ گروه جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی، پزشکی، بسیج سازندگی، محرومیت‌زدایی روانه شهر‌ها و روستا‌ها می‌شود و از نهم تا ۲۹ شهریور به مدت ۲۰ روز خدمات رایگان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

۲۰۰گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام می‌شوند

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.