اجرای ۱۷۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی در لرستان

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان گفت: ۱۷۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی و ۵۰۰ کارگاه صنایع تبدیلی آماده شده است که با دریافت اعتبارات اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی بیرانوند، مسئول بسیج سازندگی استان لرستان گفت: امسال در هفته بسیج سازندگی (یازدهم تا هفدهم اردیبهشت) برنامه‌های مختلفی در استان انجام می‌شود که عمده‌ترین آن‌ها افتتاح چندین طرح عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج سازندگی ۴۱ طرح در استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های عمرانی، آبخیزداری، خانه محرومان، غسالخانه و مسجد است که برای اجرای آن‌ها ۷۵۲ میلیون هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بسیج سازندگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی دانست و عنوان کرد: نمایشگاه دستاورد‌های یکساله بسیج سازندگی در ورودی ستاد‌های نماز جمعه برپا می‌شود.

وی بیان کرد: با همراهی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بازدید از ۵۲ پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، ازنا و الیگودرز انجام می‌شود.

بیرانوند با بیان اینکه در هفته بسیج سازندگی بازدید از ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی افتتاح شده انجام می‌شود، گفت: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های پرورش قارچ، بسته بندی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پرورش گل زینتی، پرورش شتر مرغ، احیا باغات و گلخانه راه‌اندازی شده‌اند.

وی تصریح کرد: امسال ۱۷۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی و ۵۰۰ کارگاه صنایع تبدیلی برای جوانان جویای کار آماده شده است که اعتبارات آن‌ها را از بانک‌های عامل پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/د

۱۷۵۰ طرح اقتصاد مقاومتی در استان لرستان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.