برگزاری انتخابات کانون مداحان پلدختر آذر ماه امسال

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از برگزاری انتخابات کانون مداحان این شهرستان طی آذر ماه امسال خبر داد.

حجت الاسلام علی صیادی در حاشیه گردهمایی مداحان پلدختر گفت: آسیب شناسی دینی یکی از وظایف مداحان و هیئت‌های مذهبی است و خدمت کردن در دستگاه امام حسین (ع) توفیق الهی است که مداحان به نیابت امام زمان (عج) به برپایی عزاداری برای سید و سالار شهیدان می‌پردازند.

وی، افزود: مداحان باید قدر خود را بدانند و مطالب و اشعار خود را برگرفته از حقیقت شخصیت ائمه اطهار بخوانند تا بتوانند در مخاطبان خود ایجاد تحول روحی و معنوی کنند و با آن‌ها رابطه عاطفی برقرار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، خاطرنشان کرد: نقش مداحان در ترویج اهداف قیام امام حسین (ع) و جذب جوانان کلیدی است و آن‌ها در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و تهدیدات دشمنان ظرفیت‌های مهمی هستند.

حجت الاسلام صیادی به برگزاری انتخابات کانون مداحان در آذرماه امسال اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این انتخابات شناسایی و ساماندهی مداحان و تشکیل بانک اطلاعاتی و استفاده از توان فرهنگی مداحان است.

وی، افزود: تا کنون تعداد ۲۲۵ مداح در شهرستان پلدختر در سامانه «طوبی» ثبت نام کرده اند و هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل در انتخابات برگزیده می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، خاطر نشان کرد: داوطلبان عضو کانون مداحان برای ثبت نام و شرکت در این انتخابات مدارک خود را به اداره تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

انتهای پیام/د

انتخابات کانون مداحان پلدختر آذر ماه امسال برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار