در 6ماهه اول سال جاری انجام شد؛

بهره مندی یکهزار و 84 مددجوی زنجانی از خدمات مهارت‌آموزی

باهدف زمینه‌سازی برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هزار و 84 نفر از خدمات مهارت‌آموزی این نهاد در6ماهه اول سالجاری بهره‌مند شده‌اند.

بهره مندی یکهزار و 84 مددجوی زنجانی از خدمات مهارت‌آموزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه اشتغال است.


وی بابیان اینکه راهبرداصلی کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف و خروج آن‌ها از بدنه حمایتی این نهاد با محوریت اشتغال است، افزود: با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت محقق می‌شود.


مدیر کل کمیته امداد استان از بهره‌مندی هزارو84 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با 19هزارو981نفر ساعت از خدمات مهارت‌آموزی کمیته امداد در 6ماهه اول امسال خبر داد و افزود: برای آموزش این مددجویان بیش از 45میلیون تومان هزینه شده است.


صفری به همکاری سازمانهای دیگر در حوزه مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز اشاره کرد وادامه داد:خدمات مهارت آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همکاری سازمانهای فنی وحرفه ای ،آموزشگاههای آزاد،جهاد کشاورزی ،مرکز تحقیقات کشاورزی ،دامپزشکی وصنایع دستی در زمینه ایجاد اشتغال مرتبط ارائه شده است .


وی افزود: ارائه مشاوره‌های شغلی متناسب با شرایط افراد مستعد ایجاد اشتغال در کنار ایجاد زمینه‌های مهارت‌آموزی آن‌ها از خدمات قابل‌توجه کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت این نهادمی باشد ،که با همین رویکرد در 6ماهه نخست امسال 829فقره مشاوره شغلی به مددجویان ارائه شده که 188نفر از آنها منجر به اشتغال شده است.


وی در پایان به اشتغال مددجویان از طریق خدمات کاریابی اشاره کرد وگفت:از ابتدای امسال 13مددجوی زنجانی جذب بازار کار شده ودر آمد پایدار کسب کرده است .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.