استقرار ۳ موکب از خراسان شمالی در مسیر زائران اربعین

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد بزرگداشت اربعین خراسان شمالی گفت: ۳ موکب از خراسان شمالی در مسیر زائران اربعین مستقر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ محمد صفری رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد بزرگداشت اربعین خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار نفر برای خدمات رسانی به زائران اربعین در سه موکبی که در ایران و عراق مستقر هستند خدمات رسانی خواهند کرد.

صفری به استقرار موکب شهدای خراسان شمالی در مرز مهران و موکب‌های اصحاب خراسانی و قمر بنی هاشم در کربلا اشاره کرد و افزود: پنج هزار زائر در موکب شهدای خراسان شمالی به همت و مسئولیت شهرستان‌های شیروان، فاروج و راز و جرگلان، سه هزار و ۵۰۰ زائر در کربلا در موکب اصحاب خراسانی با مسئولیت شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، گرمه و جاجرم و هزار و ۵۰۰ زائر هم در موکب قمر بنی هاشم به همت مردم شهرستان مانه و سملقان اسکان داده می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، با بیان اینکه ما باید پانزدهم مهرماه در محل استقرار موکب‌ها حضور یابیم تا زمین‌های مورد نظر را تحویل بگیریم، گفت: فعالیت موکب‌ها از هجدهم مهرماه آغاز می‌شود و تا دو روز پس از اربعین یعنی دهم آبان ماه ادامه می‌یابد.

هزینه هر زائر برای اسکان و تغذیه مبلغ ۲۰ هزار تومان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ط


آغاز فعالیت موکب‌های خراسان شمالی از هجدهم مهرماه جاری

برچسب ها: محرم 97 ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.