کشف مشروبات الکلی و تجهیزات ساخت آن در رفسنجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان از کشف 800 لیتر مشروبات الکلی و تجهیزات ساخت آن در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر شدند.

کشف مشروبات الکلی و تجهیزات ساخت آن در رفسنجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رئیسی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج )شهرستان رفسنجان محل دپوی مشروبات الکلی در شهرستان رفسنجان را شناسایی کردند و در این محل 800 لیتر مشروبات الکلی به همراه وسایل ساخت مشروبات دست ساز کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات 2 بشکه 110 لیتری در مجموع 220 لیتر و 2 بشکه 220 لیتری در مجموع 440 لیتر مشروبات الکلی کشف شد.

رئیسی نژاد بیان کرد: همچنین 2 گالن 20 لیتری حاوی مشروبات الکلی به همراه 33 بطری پر شده دست ساز، 371 شیشه مشروبات الکلی خارجی و 177 قوطی مشروبات الکلی خارجی و وسایل ساخت مشروبات دست ساز کشف شد.

رئیسی نژاد با اشاره به اینکه طی هفته گذشته مصرف مشروبات الکلی در استانهای البرز، خراسان شمالی، کهگیلوییه و بویراحمد و هرمزگان موجب شد تا تعدادی جان خود را از دست بدهند، گفت: مشروبات الکلی بر روی مغز، چشم، کلیه و کبد، تاثیرات مخربی دارد و تقریبا هیچ عضوی از بدن انسان از عوارض آن در امان نخواهد بود.

رفسنجان با جمعیت بالای 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/س

محل دپوی مشروبات الکلی در شهرستان رفسنجان شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار