کشف بیش از یک تن و 778کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارزوئیه

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه از دستگیری 28قاچاقچی مواد مخدر به همراه 53خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از یک تن و 778کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارزوئیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عنایت الله دهقانی رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: طی 6 ماهه‌ گذشته ماموران انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان طی چندین عملیات مختلف ، موفق به کشف بالغ بر یک تن و 778 کیلوگرم از انواع مواد مخدر شامل هروئین،تریاک و حشیش شده اند.

این مقام قضائی افزود :در این رابطه یک باند کلان و مسلح قاچاق مواد مخدر منهدم و در مجموع 28قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شده اند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دو مورد درگیری مسلحانه داشته ایم ، گفت : در این رابطه 2 قبضه سلاح جنگی کلت کمری ویک قبضه اسلحه کلاشینکف ، به همراه سایر تجهیزات لجستیکی از جمله 35دستگاه خودروی سواری از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

دهقانی به موضوع مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در کنار مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر52 توزیع کننده فعال موادمخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: با دستور قضائی 3 مکان توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پلمب شده است.

گفتنی است قاچاقچیان موادمخدر عمدتا قصد انتقال محموله‌های کلان را از پهنای جغرافیایی استان کرمان به سایر نقاط کشور را دارند و کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است و مردم و مسئولان استان کرمان هزینه های بسیار سنگینی را در راه مبارزه با مواد مخدر پرداخت کردند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار