۱۹۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سقز کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۱۹۸ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و ۷۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ برزو تجاری گفت: پلیس سقز در سال حمایت از کالای ایرانی، برابر تدابیر ابلاغی ار ناجا و فرماندهی محترم انتظامی استان و به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی با جدیت به مبارزه با قاچاق کالا در سطح این شهرستان پرداخته که برابر آمارها در 6 ماهه نخست سال‌جاری تاکنون موفق به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 198 میلیارد و 605 میلیون و 70 هزار ریال شده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 62 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست سال‌جاری، 6 باند قاچاق کالا در این شهرستان متلاشی شده است، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 200 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز از افزایش 350 درصدی پرونده‌های قاچاق بالای 5 میلیارد ریال و 25 درصدی پرونده قاچاق بالای یک میلیارد ریال در 6 ماه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 44 درصدی کشفیات لوازم‌آرایشی و بهداشتی و 100 درصدی فرآورده‌های نفتی قاچاق در این شهرستان بودیم.

سرهنگ تجاری با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا، اولویت اصلی پلیس است، افزود: اگر مبارزه و مقابله نیروی انتظامی با قاچاق کمرنگ شود، شاهد رشد آسیب‌های بسیاری در کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/م

کشف کالای قاچاق درسقز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.