واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت:

دولت تلاش دارد روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد/ وزرا هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند

رئیس‌جمهور گفت: توصیه ما به مردم این است که در بخشهایی که ماندگار است و خطر ندارد، سرمایه‌گذاری کنند.

دولت تلاش دارد روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت تلاش دارد تا بازار ارز و بازار کالا ساماندهی شود. امیدواریم اینکه دلال‌ها بخواهند یک روز از مردم دلار بخرند و روز دیگر دلار بفروشند یا میان خود نگه دارند، اتفاق نیفتد.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: در بالا و پایین شدن قیمت ارز در یک بازار کوچک -که علنا یک تا یک و نیم درصد ارز کل کشور است- آن که ضرر می‌کند، مردم و کسی که سود می کند، دلال‌های بازار هستند.

وی گفت: اعتقاد داریم قیمت ارز از 7500 تومانی که در سامانه نیما عرضه می‌شود، پایین‌تر است. توصیه ما به مردم این است که در بخشهایی که ماندگار است و خطر ندارد، سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت تلاش دارد روند کاهشی نرخ ارز ادامه یابد, ادامه داد: جلسه شورای اقتصادی با اختیارات بسیار خوبی که به بانک مرکزی داد و سیاستهایی که بانک مرکزی برای تسهیل واردات اسکناس و طلا اتخاذ کرد؛ روی بازار تاثیر گذاشت و امیدواریم بازار روال عادی خود را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تغییراتی در دولت صورت گیرد؟ گفت: بله تعدادی از وزرا هفته آینده به مجلس معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۱۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
من یه جوان دکترا چرا باید تا الان بیکار باشم هیچ کاری نداشته باشم
آشنا یا پارتی از کجا بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
انشالله
آخرین اخبار