سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصل انعقاد قراردادهای مشارکتی به نوعی به معنای ایجاد اختلاف است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصل انعقاد قراردادهای مشارکتی به نوعی به معنای ایجاد اختلاف نیز است چراکه این اختلافات به مرور زمان زنجیرهایی بر پای سازمان سرمایه گذاری می‌بندد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهدی مزروعی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱مهرماه ، در سیزدهمین نشست مدیران سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری‌های کلان شهرهای کشور که به میزبانی هتل سفیر برگزار شد ، از تدوین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها خبر داد و اظهار داشت: اصل انعقاد قراردادهای مشارکتی به نوعی به معنای ایجاد اختلاف نیز است چراکه این اختلافات به مرور زمان زنجیرهایی بر پای سازمان سرمایه گذاری می‌بندد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب سرمایه‌گذار برای انجام فعالیت‌های عمرانی موانع قانونی وجود دارد  ، تاکید کرد: باید از هییت دولت مجوزهایی را در این راستا دریافت کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه باید مجوز واحدی برای سرمایه گذاری صادر شود ، اذعان داشت: از این مجوز می توانیم در بخش مکانیزم‌های داوری استفاده کنیم.

مزروعی خاطرنشان ساخت: پیشنهاد من برای زمانی که این امکان محقق نشد این است که در زمان انعقاد قرارداد هییت مقیمی وجود داشته باشد تا مشکلات احتمالی را در قالب مذاکرات مستقیم حل کند.

 

انتهای پیام /س

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.