آئین عاطفه ها یکی از راه های عشق ورزی به نیازمندان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان، حضور در آئین عاطفه ها را یک از راهکارهای ترویج فرهنگ زیبای مهربانی و عشق ورزی به نیازمندان دانست.

مهدی رفیعی دهکردی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری مرحله نخست آئین عاطفه ها در روز 25 شهریور سال جاری بیان داشت: در این مرحله با شناسایی نیازهای دانش آموزان کم بضاعت، کمک های مردمی جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم آئین عاطفه ها امروز، 11 مهرماه در مدارس سراسر کشور با نواختن زنگ عاطفه ها برگزار گردید اذعان کرد: امروز دانش آموزان با دست های پر محبت خویش سراسر کشور را گلباران و به دانش آموزان کم بضاعت کمک کردند.

رفیعی دهکردی هدف از برگزاری آئین مهر عاطفه ها را ترویج فرهنگ زیبای مهربانی، عشق ورزی و احساس مسئولیت به نیازمندان عنوان کرد و اظهار داشت: همکاری آموزش و پرورش با نهادهای فرهنگی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) سبب گسترش و تقویت ارزش های ناب اسلامی و انسانی در بین دانش آموزان خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: دانش آموزان خوزستانی با مشارکت فعال و داوطلبانه در این آئین جلوه های با شکوهی از همدلی و همدردی با همنوعان را به وجود آوردند و ثابت کردند که آئین عاطفه ها به یک روز خاص محدود نمی شود و در همه روزهای سال می توانیم مهربان باشیم.

انتهای پیام/گ

چتر حمایت  خیران بر سر دانش آموزان باز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار