مدیرکل کمیته امداد خوزستان پیش بینی کرد؛

جمع آوری 75 میلیارد ریال کمک نقدی در جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان پیش بینی کرد در جشن عاطفه های امسال 75 میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شود.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در حاشیه آیین مهر عاطفه ها در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه 2 اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه جشن عاطفه ها در 8 هزار مدرسه استان برگزاری گردید، اظهار داشت: مبلغ 300 میلیارد ریال در مرحله اول آیین عاطفه ها جمع آوری شد و پیش بینی می شود در مرحله دوم این آیین دانش آموزی نیز 75 میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری گردد.

جمع آوری 75 میلیارد ریال کمک نقدی در جشن عاطفه ها

وی به ساز و کار هزینه کرد این مبالغ در مدارس اشاره و تصریح کرد: پس از پایان آیین عاطفه ها، این مبالغ جمع آوری و در اختیار مدارس هدف قرار گرفته تا با تشخیص انجمن اولیا و مربیان مدارس موردنظر و با همکاری مشاوران مدرسه در اختیار دانش آموزان لازم التوجه قرار گیرد.

موصلی با بیان اینکه 31 هزار دانش آموز خوزستانی تحت پوشش خدمات کمیته امداد اما خمینی (ره) قرار دارند، اذعان داشت: بخش عمده این دانش آموزان مربوط به خانواده های بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار هستند و علاوه بر این تعداد دانش آموز، 7 هزار دانشجوی کم برخوردار و نیازمند هم زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

جمع آوری 75 میلیارد ریال کمک نقدی در جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: سال گذشته مبلغ 57 میلیارد ریال کمک های نقدی در جشن عاطفه های استان جمع آوری شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.